1 Aralık 2014 Pazartesi

Cinsel hikayeler üvey annem

Üvey annem hikayesini bizlerle paylaşan ve cinsel hikayeler kategorisinde yayınlamamızı isteyen Halil Hikmet rumuzlu ziyaretçimize teşekkür ederiz. Halil Hikmet ile üvey annesi Nurdan arasında geçtiği ve tamamen gerçek olduğu iddia edilen cinsel hikaye aşağıdadır. Cinsel hikayeler üvey annem hikayesi Ankara’da yaşanmış bir hikayedir.

Üvey annem Nurdan babamın ikinci karısıydı. Babam rahmetli olduktan sonra üvey annem belirli aralıklarla beni ziyaret etmeyi sürdürdü. Üvey annem benim gözümde çok seksi ve güzel bir kadın. Babam öldükten sonra ona bakışım çok farklı olmuştu. Ben evliydim ama evliliğimde ve cinsel hayatımda pek mutlu sayılmazdım. Cinsel hikayeler üvey annem bize ziyarete geldiğinde çok rahat tavırlarla evde dolaşır ve hemen her şeyime karışırdı. Bizde olduğu bir gün ben mutfaktaki çekmecelerden birinin yerine tam oturmasını sağlamak için elimde malzemelerle mutfakta uğraşırken üvey annem mutfağa girerek kolay gelsin dedi ve elinden düşen bezi almak için tam ağzımın önünde eğildiğinde kocaman kalçası ağzımın içine girecek kadar yakındı. O an aklım başımdan gitmiş ve uyanan cinsel dürtülerimi bastırmak için çok zorlanmıştım. Bizde kaldığı bir hafta boyunca üvey annemin aklımı başımdan alan frikikleri, kocaman götü ve şuh bakışları nedeniyle uzun süre aklımdan çıkmadı. Bir sonraki gelişinde üvey annem bana karşı çok daha rahat davranmaya başlamıştı. Eşim ile mesai saatlerimiz farklı olduğu için bu kez üvey annem geldiğinde ben gece çalışıyor, karım ise gündüz işe gidiyordu. Sabah onu terminalden aldığımda bana hasretle sarıldı. Oysa daha 15 gün önce bizdeydi. Bana sarılıp dudağıma yakın yerden öperken göğüslerini olabildiğince vücudumda hissettim. Arabada eve dönerken sık sık konuyu değiştirip gelinim ile arandaki sorunlar düzeldi mi gibi sorularla beni sıkıştırmaya başladı. Her seferinde başımdan savmak için konuyu farklı yönlere çekmem fayda etmiyordu. Eve geldiğimizde işten çıktığımı söyleyip yattım. Öğlene doğru beni uyandırdı ve kahvaltı hazırladığını söyleyerek kalkmamı istedi. Yorgun olmama rağmen kalkıp ona kahvaltıda eşlik ettim.

Cinsel hikayeler üvey annem, en çok sevdiğim sahanda yumurta yapmış masada önüme koydu. Tam karşıma oturarak beraber kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltı sırasında bana bakışları, kollarıyla desteklediği göğüslerini sanki tabağına koyar gibi yapması, çayımı doldurup önüme koyarken bana sürtmesi beni bir hayli delirtti. Genç ve güzeldi ama ölmüş babamın karısıydı. Aramızda kan bağı olmasa da sonuçta üvey annemdi. Kahvaltımı bitirip yeniden yatmak için odaya geçerken yorgun olduğumu söyledim. Beni rahatsız etmemesi için söyleyebileceğim en nazik bir şekilde söyledim. Yatağa girip uzandığımda odanın kapısını tıklattı. Gir dediğimde içeri girerek madem yorgunsun istersen omuzlarını ve sırtını ovabilirim dedi. Üzerimdeki cinsel baskıdan daha kurtulamamışken böyle bir teklife hayır diyemedim. Tişörtümü çıkararak yatağa yüz üstü uzandım. Yanıma oturarak belimden yukarıya doğru masaj yapmaya başladığında bu işi çok iyi bildiğini anladım. Eşofmanımı yavaşça indirerek masaja ayaklardan başlanır diyerek ayağımda sadece bokser ile kalmamı sağladı. Ayak parmaklarım, baldırlarım, basenlerim derken belime ve oradan da omzuma geçtiğinde bu böyle olmuyor deyip kalçamın üzerine oturdu. Elleriyle öyle güzel masaj yapıyordu ki anlatamam. Omuzlarımı ovup tekrar belimden başlayarak omuzlarıma doğru çıkarken kalçamdan biraz aşağıya doğru kayıyordu. Bir ara tam götümün ortasına gelecek şekilde amını bastırdı ve kerkinmeye başladı. Bu hareket şimdiye kadar karşılaştığım en azdırıcı hareketti. Hemen uyanan erkekliğimin etkisiyle titredim. Anlamış olacak ki bu harekete devam ederek iyice etkilenmemi sağlamaya çalışıyordu. Bir ara üzerimden kalktı ve sakın kıpırdama ve etrafına bakma diyerek yatağın diğer tarafında bir şeyler yapmaya başladı. Sonra sırtıma değen soğuk bir yağ hissiyle birlikte elleri yeniden sırtımda geziniyordu. Yeniden sırtıma çıkıp kalçama oturduğunda ayaklarının çıplak olduğunu hissettim. Kalçama ve götümün oval kısımlarına masaj yapma bahanesiyle ayağımdaki bokser şortu indirdi. Yaşadığım zevkten ne yaparsa sesimi çıkarmamaya karar verdim. Dizlerime kadar indirdiği şortumu ayağımdan çıkarmadan yeniden kalçama oturup masaj yapma bahanesiyle kerkinirken onun da ayağında bir şey olmadığını fark ettim. Kalçama çıplak bedeni ve kasıklarıyla yaptığı baskı inanılmaz derecede tahrik ediciydi. Bir süre sonra dayanamayarak boşaldım. Rahatladın sanırım diyerek benim dönmemi istedi. Cinsel hikayeler üvey annem dönünce dudaklarıma yapıştı. Hemen üzerine atlayıp bir güzel sevişmeye başladık. O kadar iştahla ve seksi şekilde öpüşüyorduk ki yeniden sertleştim. Hemen bacaklarının arasındaki yerimi alıp ileri geri giderken bana “seni seviyorum” dedi. Babanla evlenip seni ilk gördüğüm andan beri sana aşığım. O zaman daha 17 yaşındaydın ama senin sikini gördüğümde sana neden aşık olduğumu anladım. Bir çocuğun siki babasının iki katı büyüklükte olabiliyormuş demek ki deyip sikimi amından çıkarıp avuçladı. Ben hem sana, hem de bu kocaman sike hastayım. İkinize de çok aşığım diyerek beni tahrik etmeye devam ediyordu. Çılgınlar gibi pek çok seks pozisyonunda sikiştikten sonra birlikte mola verdik. Banyoda birlikte yıkandık ve o zaman fark ettim ki vücudu muhteşem güzellikte ve dipdiriydi. Aramızda sadece 3 yaş olmasına ve benim 30 yaşında olmama rağmen o benden çok daha genç ve güzel görünüyordu. Banyodan çıktıktan sonra eşim gelene kadar iki kez daha seviştik ve her seferinde benden önce orgazm olduğu için çok mutluydum.

Cinsel hikayeler üvey annem ile bu çılgın seks hikayemiz bizde kaldığı 10 gün boyunca devam etti. İkimiz ve bizden haberi olmayan eşim ile evimiz artık daha heyecanlı ve cinsellikle dolu. Üvey annem artık her fırsatta yanıma geliyor ve mümkün olduğunca bizde kalmaya devam ediyor.

14 yorum :

  1. Slm yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum evli mutsuz dul evli çiftler arasn tansalm

    YanıtlaSil
  2. Denizliden MASÖR KORAY ben. İlgilenen bayanların mesajlarını beklerim GSM; +90 553 875 00 10. Kendi evinizde çekinmeden güven içerisinde masaj yapar sizleri rahatlatırım. ileriye gitmek tabi ki sizin elinizde. sizlerin mesajlarını beklerim denizliden bayanlar

    YanıtlaSil
  3. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  4. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  5. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  6. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  7. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben sex i doyumsuz yaşayan ve sınırsız yapmayı seviyorum, yaş takıntım yoktur sexte istekli olan bayanlarla tanışmak isterim, gizlilik önemli ve güven vermeli, doyumsuz ilişki yaşamak istiyorsan İstanbul dan arayabilirsiniz, şişman zayıf evli bekar dul olgun yaşlı olabilir, önemli olan istekli ve güven vermesi. Tel 5336647293

    YanıtlaSil
  9. Mrb ben sex i doyumsuz yaşayan ve sınırsız yapmayı seviyorum, yaş takıntım yoktur sexte istekli olan bayanlarla tanışmak isterim, gizlilik önemli ve güven vermeli, doyumsuz ilişki yaşamak istiyorsan İstanbul dan arayabilirsiniz, şişman zayıf evli bekar dul olgun yaşlı olabilir, önemli olan istekli ve güven vermesi. Tel 5336647293

    YanıtlaSil
  10. olgun kültürlü çiftler yalnız bayan lar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılaar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  11. olgun kültürlü çiftler yalnız bayan lar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılaar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  12. olgun kültürlü çiftler yalnız bayan lar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılaar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  13. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN.
























































































































































































    .

    YanıtlaSil
  14. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN.
























































































































































































    .

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri