29 Kasım 2014 Cumartesi

Azdıran hikayeler dul komşum

Okudukça azdıran hikayeler dul komşum sayesinde evliliğim renklendi. Evimizin karşısındaki daireye taşınan 25 yaşında dul olan, seksi sarışın senem ile tanıştıktan sonra evliliğim ve eşimle ilişkim de düzeldi. Azdıran hikayeler arasında çok sevilerek okunan dul komşum hikayesini sitemize gönderen HasretCan rumuzlu okuyucumuza teşekkür ederiz.
Azdıran hikayeler dul komşum hikayesi yaşanmış gerçek bir hikaye olarak gönderildiği için sizlerle paylaşıyoruz. Senem taşındıktan sonra eşim ile çok sıkı fıkı oldular. Ben çok nadiren Senem’i gördüğüm için ikimiz arasında pek bir muhabbet edecek ortam oluşmuyordu. Yılbaşı yaklaştığı için eşimle tüm planlarımızı yılbaşı gecesi baş başa geçireceğimiz bir ortam hazırlamak üzerine kurduk. Bu arada ben kendi mağazasını işleten biriyim ve maddi durumum oldukça iyidir. Eşim ise ev hanımı olmasına rağmen oldukça sosyal biridir. 160 cm boylarında, 53 kg. esmer tam bir karabiberdir eşim Zuhal. Senem ise sarışın, mavi gözlü, 170 cm. boylarında 55 kg. vücudu çok dolgun yani kalçaları ve göğüsleri insanı baştan çıkaracak cinsten bir kız. Eşimle yılbaşı için yaptığımız plan rezervasyon iptali nedeniyle bozuldu. Ben yeni bir yer aramakla meşgulken eşim beni işyerimden arayarak bu yılbaşını evde baş başa geçirelim dedi. İstemeyerek de olsa kabul etmemi sağlayacak kadar ısrar edince razı oldum. Eşimle çocuğumuz olmadığı için her yılbaşında kendimizi güzel bir eğlencenin ardından gece 12’den sonra cinsel ilişkiye girerek yıl boyunca çocuğumuz olması için sık sık cinsel ilişkiye gireriz. Yılbaşında yeni yıla nasıl girersen tüm yıl o şekilde geçer inancına kendimizi kaptırdık ve yıllardır bu şekilde devam ederiz. Yılbaşı günü mağazamı saat 10:00’da kapattım ve gündüzden aldığım malzemeleri aracıma koyarak evin yolunu tuttum. Eve vardığımda eşim çok seksi kıyafetler içinde güleryüzle kapıyı açtı. Merhabalaşıp öpüştükten sonra elimdekileri bırakmak için mutfağa girdiğimde komşumuz Senem ile karşılaştık. Merhabalaştıktan sonra yatak odasına geçtim ve üzerimi değiştirirken eşim içeri girdi. Eğer izin verirsem bu yılbaşında Senem’in de bizimle birlikte kutlama yapıp yapamayacağını sordu. Ama aşkım bu ikimiz arasında dememe rağmen ısrarları ve benimle kısa bir oral seks yapması her şeyi değiştirdi. Eşim Zuhal istediği şeyi yaptırmayı çok iyi bilmektedir.

Ben üzerimi değişip eşofman ve tişörtle salona geçtim. Bir süre sonra Azdıran hikayeler dul komşum Senem geldi. Üzerini değişmiş, tüm vücudunu saran ayak bileklerine kadar uzanan tek parça bir elbise ve müthiş bir göğüs dekoltesiyle salona girdiğinde üzerini değişmek için evine gittiğini anladım. Birlikte salondaki yemek masasına kurulup yemek ve eşliğinde kırmızı şarap içtik. Saat 12 ye yaklaştığında Senem’e çaktırmadan eşime saati gösterdim. Her yıl yaptığımız gibi bu yılbaşında da saat 12’den sonra seks yapacağımızı hatırlatmaya çalıştım. Eşim beni mutfağa çağırarak Senem daha burada, o gitmeden hayatta olmaz dedi. Birlikte elimizde yeni şarap şişesi ve mezelerle masaya geçtik. Senem müzik yok mu dediğinde eşim slow bir müzik açtı. Eşim elimden tutup beni dansa kaldırdı ve müzik eşliğinde dans ederken inanın o kadar tahrik oldum ki anlatamam. Eşimle dans ederken Senem masada kendini bir sağa, bir sola sallayarak bizim dansımıza eşlik eder gibiydi. Müzik bitince tekrar aynı müziği başa alan eşim Senem’e elini uzatarak hadi biz de dans edelim deyip beni sattı. Ben masaya geçtiğimde iki güzel kadın birbirlerine sarılmış çok samimi şekilde dans ediyorlardı. Bir süre dans ettikten sonra eşim Senem’in kalçalarına doğru kayan elleriyle Senem’in kalçalarını tutup sıktı. Senem’de eşimin memelerine doğru uzattığı elleriyle her iki memeyi de avuçluyordu. Gördüğüm manzara karşısında zaten azgınlıktan sertleşen erkekliğim iyice zonklamaya başlamıştı. Eşim bana hitaben hadi aşkım bize eşlik etsene dediğinde istemeyerek yerimde kalmayı ve bu müthiş manzarayı seyretmeyi tercih ettim. Bir süre sonra iki kadın dans ederek benim yanıma geldiler ve birer elimden tutarak beni danslarına ortak ettiler. Her bir omzumda bir kadın vardı ve müzik bittiği halde biz dans etmeye devam ediyorduk. Çok kısa bir süre sonra Zuhal elini erkekliğime atarak okşamaya başladığında arkamda bir elin kalçamı avuçladığını hissettim. Zuhal’in bir eli omzumda diğer eli sikimdeydi. Senem ise bir eli Zuhal’in belini sarmış diğer eli ortalıkta yoktu. Kalçamdaki el kayarak kalçamın arasına girdiğinde titredim. Zuhal beni dudaklarımdan öperek fermuarımı açtı. Boynumu tutan iki el Zuhal’indi ama sikimi tutan el kimindi? Azdıran hikayeler dul komşum Senem’in sıcak ağzının arasına giren sikimin kayıp gitmesinin verdiği zevkle yeniden titredim ve haşmetle boşaldım. Hiç kimse konuşmuyor sadece zevkin bedenlerimize sunduğu fırtınada savrulup gidiyorduk. Zuhal elimden tutup beni yatak odamıza doğru götürdüğünde Senem de bizimle geldi. İki kadın arasındaydım ve önce hangisiyle seks yapacağımı bilmeden sırayla ikisini de öpüyordum. Zevk dalgaları arasında iki kadını da çırılçıplak kalana kadar soydum ve açığa çıkan her yerlerini öptüm. İkisiyle de öyle iştahlı şekilde sevişiyordum ki ikisininde hadi beni sik demesi aynı ana rastlamıştı. Zuhal’in bacak arasındaki yerimi aldığımda Senem de Zuhal’in memelerini ve boynunu öpüyordu. Zevk denilen müthiş duygunun tüm bedenimi sarması hiç de geç olmamıştı. Erkekliğimin sertliği ve ihtişamı beni hayrete düşürdü. Hiç bu kadar sert olmamıştım. Eşimin bacak arasında gidip gelirken belime dolanan eşimin ayakları iyice kasıldı ve zevk çığlıkları atarak eşim sarsıla sarsıla boşaldı. Beni üzerinden iterek Senem’in o diri ve seksi vücudunu altıma doğru iterken gözlerimin içine hadi aşkım der gibi bakıyordu. Mutlulukla Senem’in bacak arasına yerleşmeye çalışırken eşim Senem’in dikleşen memelerinde arzu dolu öpücükler saçıyordu. Senem’in amına girmek için çabalamam boşunaydı ve bir türlü içine giremiyordum. Zevkten ıslanmış olan amının içine girmeye çalıştıkça sikimin başı soyulacak gibi acı veriyordu. Beni altına yatıran Senem üzerime çıktı ve kendi eliyle tuttuğu sikimi amına sokmak için çabalamaya başladı. eşim ise Senem’i bırakmış benim taşaklarımı emip yalamakla meşguldü.

Azdıran hikayeler dul komşum Senem büyük bir çığlık atarak sikimin hepsini içine aldığında amından süzülen kanlar içimi bir tuhaf etti. Meğer dul komşumuz Senem hiç cinsel ilişkiye girmeden bir yıl evli kalmış. Kızlığını almak benim için büyük bir şanstı. Yatağımdaki iki kadının da ilk erkekleri bendim. Bu mutluluk ve gururla üzerimdeki Senem’in adeta dans etmesini izleyerek iyice sertleştim. Senem bir ara bayılacak gibi oldu ve yine çığlık atarak üzerime yığıldı. Ben ise boşalamamamın verdiği umutsuzlukla eşimi tekrar altıma alıp bu kez arkadan girmek istedim. Anal seks yapmaya çalıştığımı anlayan eşim eliyle bana yardım etmek için sikimi tutup tam göt deliğine yerleştirdi. İleri geri gitmeye çalışırken arkamda ıslak bir dil benim göt deliğimi yalamaya çalışıyordu. Senem’in bu hiç tahmin etmediğim hareket nedeniyle eşimin götüne hızlı bir giriş yaptım ve hızlıca ileri geri hareketlerle boşalmaya başladım. Her iki yanımda iki kadın olduğu halde uykuya daldık. Sabah uyandığımda Senem gitmişti. Eşim ise bana güzel bir kahvaltı hazırladığını söyleyerek uyanmamı sağladı. Banyo yaptıktan sonra eşimle akşam olanları konuşarak kahvaltı yaptık. Bunun devamının geleceğini ama benim her ikisine de yetecek kadar kendime iyi bakmam gerektiğini söyleyerek beni ihmal etmediğin sürece ikimiz de senin karın olacağız dedi. Senem iki ay sonra hamile olduğu müjdesini verdiğinde eşim de ben de havalara uçtuk. Şimdi aynı evde üçümüz bir arada bir de bebeğimizle birlikte mutlu bir hayat sürüyoruz. Hoşçakalın.

7 yorum :

  1. merhabalar değerli bayanlar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet dertleşmek isteyen telefonda sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli
    engelsiz evli çiftler evli gizli bayanlar bekar dul kendine
    güveni olan bayan arkadaşlar arıyorum zevkler engel tanımaz herşey gizli kalır gizlilik prensibimdir. numaram özele acıktır kendinizi özelden dinletebilir zevklere cıkabilirsiniz saygılar 0532 246 66 32 0532 246 66 32

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

      Sil
  2. merhabalar değerli bayanlar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar ama alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet dertleşmek isteyen telefonda sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli
    engelsiz evli çiftler evli gizli bayanlar bekar dul kendine
    güveni olan bayan arkadaşlar arıyorum zevkler engel tanımaz herşey gizli kalır gizlilik prensibimdir. numaram özele acıktır kendinizi özelden dinletebilir zevklere cıkabilirsiniz saygılar 0532 246 66 32 0532 246 66 32

    YanıtlaSil
  3. Slm yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben sex i doyumsuz yaşayan ve sınırsız yapmayı seviyorum, yaş takıntım yoktur sexte istekli olan bayanlarla tanışmak isterim, gizlilik önemli ve güven vermeli, doyumsuz ilişki yaşamak istiyorsan İstanbul dan arayabilirsiniz, şişman zayıf evli bekar dul olgun yaşlı olabilir, önemli olan istekli ve güven vermesi. Tel 5336647293

    YanıtlaSil
  5. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri