3 Aralık 2014 Çarşamba

Erotik hikaye yengem

Erotik hikaye yengem hikayesini bizlerle paylaşan Erol rumuzlu ziyaretçimize çok teşekkür ederiz. Amcasının karısı Songül ile yaşadığı erotik hikaye azdıran cinsten bir hikayedir. Erotik hikayelerden olan yengem hikayesinde gerçekte yaşanmış bir olay tadı vardır. Bu nedenle gerçek olup olmadığını anlamak zordur. Erotik hikaye yengem hikayesini okuyarak boşalmak mümkündür.

Erotik hikaye yengem, amcam ile aramızda sadece 2 yaş var. Yengem dünyalar güzeli, bir içim su diye tabir edilen vücuda sahip bir kadın. Kendi işi ve geliri olduğu için sanırım sosyal aktiviteleri çok fazladır. Amcam ise bir firmanın tanıtım sorumlusu olduğu için sık sık seyahatlere gitmektedir. Yengem ile amcam evlendiklerinde yengem Songül ile tanışma şansı buldum. Daha ilk tanışmamızda beni etkilemeyi başarmıştı. Yengem yaptığı iş nedeniyle değişik firmalara kokteyler verip işini büyütmekle çok fazla ilgileniyordu. Amcam ise her zaman onun yanında olamadığı için ben müsait olduğumda yengeme eşlik etmem için benden yardım istiyordu. Bir süre pek çok tanıtım ve kokteyllere yengemle birlikte gittik. Son gittiğimiz kokteylde yengem güzelliğinin ve vücudunun başkaları tarafından da görülmesini ister gibi göbek bölgesi transparan, sırt bölgesi ise tamamen açıkta olan sütyensiz ve iç çamaşırsız olduğu hemen anlaşılan bir kıyafet seçmişti. Bu kıyafet içinde tüm bakışları üzerinde toplamayı yine başarmıştı. Benim karım olmamasına rağmen onu çok kıskanmıştım. Gecenin ilerleyen saatlerinde ihtiyaç için lavaboya giden yengemin çığlığı ile ona doğru koşmaya başladım. Yanındaki iriyarı adamın yakasına yapışmış yüzüne tokat atmaya çalışıyordu. Hemen ikisinin arasına girerek ne olduğunu sorduğumda yengem, o iri adamın kendisini taciz ettiğini söyledi. Bunun üzerine adamla tartışmaya girmeden direk saldırmaya başladım. Bir iki yumruktan sonra adam yere devrilirken başımıza toplanan kalabalıktan bir kadın adamın yanına gelip yüzüne tükürdükten sonra gitti. Adam da onun peşinden gitti. Biz geceye devam etmeden onların gitmesinden bir müddet sonra ayrıldık. Yengem çok kötü olduğu için eve gidene kadar omzuma yaslanarak ağladı. Eve gidince beni içeri davet etti. Aslında ben de onu bu kadar kötü haldeyken bırakıp gitmezdim. Eve girince salona geçip onu da yanıma oturttum. Boynuma sarılarak hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlaması, onun bana gelen müthiş seksi parfümünün etkisini yok etmeye yetmiyordu. Dekoltesinden görünen diri memeleri, yukarıdan bakıldığında kalçasından görünen çatalı acayip seksiydi. Bir müddet ağladıktan sonra kendisine gelmesi için lavaboya götürüp elini yüzünü yıkadım. Sürekli ben bunları hak edecek ne yaptım. O adamı hiç tanımam ve beni taciz etmesi için ona hiç ümit vermedim gibi laflar etti. Elini yüzünü yıkarken üzeri ıslandığı ve benim de gömleğim baya bi ıslandığı için az beni bekle diyerek içeri gitti. Ben banyoda onu beklerken üzerini değişmiş, seksi ve vücuduna yapışan pijamalarıyla ve elinde amcamın iç çamaşırlarıyla yanıma geldi. İç çamaşırlarını ve üzerine giymem için tişört bırakıp gitti. Ben üzerimi değiştiğimde fark ettim ki altıma giymem için bişey getirmemişti. Üzerime tişörtü ve altıma da pantolonumu geçirdikten sonra banyodan çıktım. Erotik hikaye yengem beni öyle görünce özür dileyerek hemen içeri gitti. Tekrar salona geldiğinde elinde alt eşofman vardı. Ben eşofmanı alıp giyinmek istediğimde bana engel olarak, bu akşam benim için dövüşmen ve beni koruman çok hoşuma gitti. Bu nedenle sana izin ver eşofmanını ben giydireyim dediğinde itiraz edecek durumda değildim. Öyle şuh konuşmuştu ki neredeyse nefesim kesilecekti.

Erotik hikaye yengem pantolonumun kemerine yapışarak yavaşça kemerimi çıkardı. Sonra pantolonumun düğmesini ve fermuarını açtı. Pantolonumu ayağımdan aşağıya doğru indirirken gözlerim direk memelerine takıldı. Adeta bir füzeyi andıran göğüsleri gözlerimin önündeydi. Bu görüntü bile benim erekte olmam için yetmişti. Utanarak ellerimle önümü kapatmaya çalışırken pantolonum çoktan ayağımdan çıkmıştı. Yengem elindeki eşofmanı önce sağ ayağıma, sonra da sol ayağıma geçirdikten sonra yukarıya doğru çekerken ellerimi ayırarak önümden çekmemi sağladı. Sonra eşofmanı yukarı doğru çekmeye devam etti ve şeyimi bir eliyle yukarı doğru kaldırırken diğer eliyle de eşofmanı belime kadar çekti. Bana sarılıp “çok teşekkür ederim. Sana iyi geceler” dedikten sonra beni o halde bırakıp yatmaya gitti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri