13 Aralık 2014 Cumartesi

Gay hikayeleri genç erkek

Gay hikayeleri genç erkek hikayesinde yeni tanıştığım benden en az 10 yaş küçük olan bir erkekle aramda yaşanan cinsel ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim adım Aykut, 32 yaşında, fitness hocası olarak çalışan ve bir kaza sonucu kaybettiğim erkekliğim nedeniyle gay ilişkiler denemeye çalışan biriyim. 

Gay hikayeler genç erkek yeni tanıştığım gencin adı Darren. Benim çalıştığım spor salonunda öğrencilerimden biri olan Nalan’ın çok yakın arkadaşı olan Darren’den çok etkilenmiştim. Daha önce bir iki gay ilişki denemiş ancak hiç birinde zevk almamıştım. Darren ile tanıştıktan sonra ortak arkadaşımız nalan sayesinde sık görüşür olmuştuk. Onunla gittikçe artan samimiyetimiz sayesinde ondan hoşlanmam gittikçe artmış, onunla gay ilişki yaşamayı kafama koymuştum. Darren ile artan samimiyet nedeniyle bazen bende kalıyor, bazen de Nalan’ın evinde hep birlikte sohbet, eğlence derken gece geç saatlerde yatıyorduk. Böyle bir geceye daha yeni başlamıştık ki Nalan bir arkadaşını hastaneye kaldırdıkları için gitmek zorunda kaldı. Nihayet Darren ile baş başa kalmıştık. Birlikte saçma sapan komiklikler yapıp birbirimize şaka yaparken çok eğlenmiş ve yorulmuştuk. Darren film izleyelim mi diye sorduğunda önce itiraz ettim ama mutfaktan getirdiği bira ve çerezlerin etkisiyle tamam deyip film izlemeye başladık. İzlediğimiz filmde imkansız bir aşk yaşayan bir gencin hikayesi anlatılıyordu. Darren beni yanına davet ederek gel yanıma otur da birlikte izleyelim filmi dedi. Film izlerken aldığımız alkolün de etkisiyle Darren’e iyice sokuldum. Filmdeki bir sahne hakkında ne kadar iyi değil mi? Diye sorduğumda bana dönen Darren’in dudaklarına o an yapıştım. Beklemediğim şekilde beni terslemediği gibi beni öperek karşılık verdi. Ben biraz daha ileri giderek onun penisini eşofmanın üstünden ellemeye başladım. Sertleşen sikini elledikçe daha da büyüyordu. Bir müddet bu şekilde öpüştükten sonra yavaşça soyunmaya başladık. Dudaklarımız birbirinden ayrılmadan birbirimizi çırılçıplak soyduk. Tamamen soyununca ben onun önüne doğru eğilerek oral seks yapmaya başladığım sırada beni üstüne çekip 69 pozisyonu aldık. Ben ona oral seks yaparken o da bana oral seks yapmaya başladı. Zaten dimdik olan sikinden zevk suları gelmeye başlayınca onun üzerine çıkıp penisini yavaşça içime almaya başladım. Ben zevkin doruklarına çıkmaya başladıkça Darren de bir eliyle penisimi sıvazlarken, diğer eliyle kalçalarımı avuçluyordu. Bir müddet bu pozisyonda seks yaptıktan sonra üzerinden kalkıp pozisyon değiştirmeye çalıştığımı anladığı anda beni belimden kavrayıp alttan bana hızlıca girip çıkmaya başladı ve adeta böğürerek spermlerini içime boşalttı. O kadar tahrik olmuştum ki benim uzun zamandır hiç hareket etmeyen sikim yavaş yavaş hareketlenmeye başlamıştı. Darren bunu fark etti ve beni altına alıp bir taraftan oral seks yaparken diğer taraftan orta parmağını götüme sokuyordu. Bir ara dudaklarının arasındaki sikime baktığımda şaşırdım. Çünkü sikim neredeyse son 6 yıldır hiç bu kadar dik ve sert olmamıştı. 

Gay hikayeler genç erkek hikayesinin devamında Darren yaptığı oral seks sonucunda benim sikimi kaldırmıştı. Sertliğim kaybolmadan ne yapacağımı bilemezken Darren üzerime çıkıp benim sikimi götüne sokmaya başlamıştı. Uzun süredir sertleşmeyen erkekliğim nasıl olduysa birden kendine gelmişti. Darren ustaca hareket ederek önce yavaş bir şekilde sikimin başını içine aldı. Sonra hızlanarak üzerimde zıplamaya başladı. bu hareketin ve ritminin bozulmaması için bir müddet ona izin verdim. Sonra onu altıma alıp bacaklarını omzuma atarken bir taraftan memelerini dişlemeye başladım. İyice kendimden geçmiş bir şekilde Darren’i sikmeye devam ediyordum. Bu şekilde yaklaşık 15 dakika gidip geldikten sonra boşalmaya başladığım anda salonun giriş bölümünde bir karartı fark ettim. Ben boşalmaya devam ederken Nalan’ın bizi seyrettiğini gördüm. Nalan yanımıza gelerek ikiniz de harikasınız. Aykut inan çok sevindim, senin erkekliğin geri gelmiş derken ona anlattığım her şeyin artık bir rüya olarak kalmasını istediğimi anladım. Gecenin devamında Darren’i iki kez daha sikerken, Nalan’ı hem tek başıma, hem de Darren ile birlikte defalarca siktim. Tekrar erkek olmuştum ve geçirdiği o kötü günleri atlatmamda yardımı olan bu iki kişi ile hala görüşüyorum ama bu kez sikilen değil siken olarak hayatlarındayım.

5 yorum :

  1. Aktif / Pasif sikmek isteyen , malatya ve çevre illerden aleti 14 veya 16 cm aktif arkadaş arıyorum.05389156468

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KIYMET BİLMEZ »»» Özetle Karşılıklı Seviyenin Ve Gizliliğin Korunduğu Aşırılıklardan Ve Feminenlikten Uzak Duran. Cinsel Arzu Ve İsteklerin Aklın Ve Sağlığın Önüne Geçmediği Toplumun Değer Yargılarına Saygılı. Sağlıklı Bir Paylaşımdan Yanayım Elbette Maymun Yakışıklısı Hep Vardır Olacakta Ama Nereye Kadar Sonuçta Sınırsızlığın Sınırı Yok. Ayrıca Amacı Sadece Sex Olmayan Her İnsan Tam Doğru İnsanı Buldum Derken Mutlaka Hayal Kırıklığına Uğradığı Olmuştur. Ve Buna Bağlı Olarak Acı Çekmiştir İlk Etapta Bu Bir Kayıp Gibi Görünse de Aslında Hayal Kırıklığıyla Biten Her İlişki Ayrı Bir Tecrübedir Bir Düşünür Bunu Şu Sözle Özetlemiştir TECRÜBE YENİLEN KAZIKLARIN TOPLAMIDIR. Bazen İyi Niyetin Suiistimali Bazen Bir İnsana Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermenin Getirdiği okuduğunuz icin teşkür edrim herşeyde sexs değil unutmayın sexsden dah değerli şeyler var Gezmek, sevdiğimle vakit geçirmek, sinema, sevdiğim insanı öpünce huzur bulmaktır, sevdiğimle bir çay içmek bile benim için en iyi andır gözleri gözlerimdeyken.. Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, sevdiğimingülmesinin nedeni olmak istiyorum. Sadece sevdiğime dokunmak sadece sevdiğimin kkokusunu hissetmek içime çekmek istiyorum. Gözlerine baktığımda herşeyi unutmak sadece onunla olduğumu dünyanın durduğunu hissetmek istiyorum. Beraber çay içmenin bile dünyanın mutluluğu olduğunu hissetmek o anda yanımda iken bile sevdiğimi önleyecek kadar çok sevmek istiyorum. SEVDİĞİMİN UĞRUNDA ÖLEBİLECEK KADAR ÇOK SEVMEK İSTİYORUM. BEN AŞKI İSTİYORUM Canımdan bile çok sevebilecegim guvenecegim onun yanında huzur dolu güvenli hissedecegim herseyimi paylasabilecegim kişi istiyorumm Beni sahiplenecek Kıskanacak Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, mesala dostluk 18-22 yaş arası ince zayıf narin minyon atletik arkadaş arıyorum NERDEN YAŞ KAÇ ADINIZ YAŞ KAÇ TANIŞALIMsevsevil45m@outlook.com

      Sil
  2. KIYMET BİLMEZ »»» Özetle Karşılıklı Seviyenin Ve Gizliliğin Korunduğu Aşırılıklardan Ve Feminenlikten Uzak Duran. Cinsel Arzu Ve İsteklerin Aklın Ve Sağlığın Önüne Geçmediği Toplumun Değer Yargılarına Saygılı. Sağlıklı Bir Paylaşımdan Yanayım Elbette Maymun Yakışıklısı Hep Vardır Olacakta Ama Nereye Kadar Sonuçta Sınırsızlığın Sınırı Yok. Ayrıca Amacı Sadece Sex Olmayan Her İnsan Tam Doğru İnsanı Buldum Derken Mutlaka Hayal Kırıklığına Uğradığı Olmuştur. Ve Buna Bağlı Olarak Acı Çekmiştir İlk Etapta Bu Bir Kayıp Gibi Görünse de Aslında Hayal Kırıklığıyla Biten Her İlişki Ayrı Bir Tecrübedir Bir Düşünür Bunu Şu Sözle Özetlemiştir TECRÜBE YENİLEN KAZIKLARIN TOPLAMIDIR. Bazen İyi Niyetin Suiistimali Bazen Bir İnsana Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermenin Getirdiği okuduğunuz icin teşkür edrim herşeyde sexs değil unutmayın sexsden dah değerli şeyler var Gezmek, sevdiğimle vakit geçirmek, sinema, sevdiğim insanı öpünce huzur bulmaktır, sevdiğimle bir çay içmek bile benim için en iyi andır gözleri gözlerimdeyken.. Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, sevdiğimingülmesinin nedeni olmak istiyorum. Sadece sevdiğime dokunmak sadece sevdiğimin kkokusunu hissetmek içime çekmek istiyorum. Gözlerine baktığımda herşeyi unutmak sadece onunla olduğumu dünyanın durduğunu hissetmek istiyorum. Beraber çay içmenin bile dünyanın mutluluğu olduğunu hissetmek o anda yanımda iken bile sevdiğimi önleyecek kadar çok sevmek istiyorum. SEVDİĞİMİN UĞRUNDA ÖLEBİLECEK KADAR ÇOK SEVMEK İSTİYORUM. BEN AŞKI İSTİYORUM Canımdan bile çok sevebilecegim guvenecegim onun yanında huzur dolu güvenli hissedecegim herseyimi paylasabilecegim kişi istiyorumm Beni sahiplenecek Kıskanacak Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, mesala dostluk 18-22 yaş arası ince zayıf narin minyon atletik arkadaş arıyorum NERDEN YAŞ KAÇ ADINIZ YAŞ KAÇ TANIŞALIMsevsevil45m@outlook.com

    YanıtlaSil
  3. Slm dullar dul bayanlar 22 santim kalınlık 7 santim genişlik 1 saatte 10 posta garanti inanmayan mesaj atar anında cevap 0537 456 46 24

    YanıtlaSil
  4. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri