Merhaba değerli   okurları lise son öğrencisiyim , ismim leman .. o gün öğleden sonra okula gitmemşitim, erkek arkadaşım bizim karşımızdaki sınıfta okuyor ismi vedat onunla beraber o gün okulu asmıştık , vedat evdelerinde kimse olmadığını söyledi ve beni evlerine davet etti , evlerine gittiğimizde neler olacağını hayal edebiliyordum, her şeyi göze alarak evlerine gittik ,
çok acıkmıştık o yüzden ilk önce yemek yedik ve biraz salonda televizyon izledik ,sonrasında vedat yanıma geldi ve beni öpmeye başladı, dudaklarım vedatın
ağzında ve ıslaktı, televizyonun karşısında biraz öpütükten sonra anne ve babasının yatak odasına götürdü beni, yatağa uzandım ve vedat üzerime çıktı , vedatın altında yatıyor ve bana neler yapacağını merak ederek onu izliyordum ,
tekrar dudaklarımı öpmeye başladı , sonra kulak mememi yalamaya.. bir elide göğüslerimin üzerindeydi, okşuyordu, sıkıyordu…
elini göğüslerimden aşağı,, kalçalarıma doğru indirdi , bir süre dudaklarımı öperek kalçalarımı okşamaya başladı , sonra ben yüz üstü yatağa yatırdı ve eteğimi aşağı doğru indirmeye başladı , eteğim çıkarttıktan sonra külotumu da yavaşça çıkardı , üzerimde okul üniformam duruyordu ama altımda hiç birşey yoktu,
vedat dilini kalçalarımın arasına soktu ve arka deliğimi yalamaya başladı , dilini sokmaya çalışıyor gibiydi , arkamı yalayıp sırılsıklam ettikten sonra üzerimden kalktı ve çekmeceden annesinin kremlerinden birini getirdi , arka deliğimi iyice kremledikten sonra pantolonunu ve külotunu çıkartarak üzerime çıktı,
eline aletini aldı ve biraz okşadıktan sonra kremli arka deliğimin üzerine bıraktı , yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı , ben acıyor dediğimde tekrar kremliyor ve iyice kayganlaştırıyordu, biraz uğraştan sonra vedat aletini arkamdan içeri soktu, canım acıyordu ama hoşumada gidiyordu, vedatın altında yatmak , onun olmak çok güzeldi,
beni annesinin ve babasının yatağında yarım saat kadar becerdikten sonra aletini hiç çıkarmadan içime akmaya başladı , akışnıı hissedebiliyordum , hissetmemiş olsam bile sarsıntısından içime boşaldığını anlayabilirdim ,
içime boşaldıktan sonra bir kaç dakika üzerimden inmedi ve üzerime yattı , işimiz bittiğinde vedat yorgun düşmüştü , yatakta kendimize gelene kadar yattık ve sonra ben duş almak için banyoya gittim  ,sonra da vedat duş ald