8 Nisan 2015 Çarşamba

Götümü sikti hekayesi

Benim adım Nagiş. Bu olayı yaşadığımda 18 yaşındayım. Orta Okulu Hakkari’de okumuştum ve Liseyi okumak için İstanbul’a gelip yakın akrabalarımın yanına yerleşmiştim. Kısa süre içinde İstanbul’a ve yeni okuluma alışmış, yepyeni arkadaşlar edinmiştim. Lise son sınıfta okurken tanıştığım Melih ile samimiyetimiz aşka dönüşmüş ve elleme, öpüşme dışında aramızda herhangi bir cinsellik geçmemişti. Melih’i seviyordum ama şerefsiz götümü sikti.

Melih bir gün beni evlerine davet ederek ailesiyle tanışmamı istedi. Benim için ve ileride evleneceğim adamın ailesiyle tanışmak çok gurur verici olabilirdi. Eve gittiğimde Melih’in babası hariç herkes evdeydi. Ablası, kız kardeşi ve annesi beni güler yüzle karşıladılar. Birlikte bir süre sohbet ettikten sonra evdekiler sanki sözleşmiş gibi bizi yalnız bırakıp evden çıktılar. Melih bu durumu fırsat bilerek beni odasına götürdü ve odasında, kendi yatağında sevişmeye başladık. Ellemeler ve öpüşmeler şeklinde sevişirken birden üzerimdeki gömleğin düğmelerini çözmeye başladı. Ben yapma dedikçe hırçınlaşarak merak etme sadece sevişicez deyip elini bacak arama götürdüğünde inanın hiç böyle bir zevk yaşamadığımı anladım. Her yerimi öpüyor okşuyordu, ben de başını kendime doğru bastırıyordum, saçlarını falan okşuyordum. Derken biraz daha ileri gidip sütyenimi çıkardı ve memelerimi ağzına aldı. Memelerimi elleyip yalarken her birini bir avucuna almış sıkıp bırakıyor, bu sırada diliyle meme uçlarımı uyarıyordu. Memelerimden bu kadar zevk alacağım hiç aklıma gelmemişti. Memelerimi sırasıyla ağzının içine alarak emmeye başladığında çoktan zevkin doruklarına çıkmıştım. Daha sonra göğüslerimden başlayıp yalayarak göbeğime doğru indi. Göbeğimi yalayıp öptükten sonra daha da aşağı inerek pantolonumun düğmesini açıp fermuar kısmından görünen külotumu çenesiyle aşağıya doğru ittirerek amımın kabarıklığını öpmeye başladı. O benim amımı öptükçe külodumun ıslandığını hissediyordum. Pantolonumu da çıkardığında korkmaya başladım, “Artık eve gitmek istiyorum! Hadi, yeter, beni bırak ben gideyim!” dedim, ama beni bırakmadı. “Aşkım mesajlaşmalarımızı hatırla, bana güven!” diyerek sakinleşmemi sağlıyordu. Önden yapmayacağını biliyordum, daha önce defalarca söz vermişti, “Kızlığına dokunmam!” diye. Beni ters çevirdi ve külodumu çıkardı. Ben utancımdan yüzümü yastığa gömmüştüm. Götümün deliğinde bir ıslaklık hissedip birden irkildim. Götüme tükürüp orta parmağıyla deliğimin üzerinde daireler çiziyordu. Kalçalarımı avuçlarken bir eliyle yaptığı bu hareketle ikinci orgazma ulaşmanın keyfini sürerken sikinin başını arkamda hissettim. Tam rahatlamanın verdiği keyfi süreceğimi düşünürken aniden sikini içime itti ve aldığım büyük acı ile kendimi altından kurtarmaya çalıştım. Sikini götüme köklediği için ve beni belimden çok iyi kavradığı için elinden kurtulamadım. Şerefsiz benim götümü sikti. Yavaş yavaş götümde gidip gelmeye başladığında arkamdaki acı sanki beynime sıçramıştı. Bir müddet daha arkamda gidip geldikten sonra siki iyice büyüdü ve götümde ılık birşeyler hissettim. Ensemden öpüp yanıma uzandığında teşekkür etti ve beni dudaklarımdan öptü. Kendisine karşılık vermek yerine suratının ortasına yumruk attım. Beni kendine çekip tekrar öpmeye çalıştı ama buna izin vermedim. Kendi isteğimle ve ne hayaller kurarak gittiğim evde başıma gelenleri düşündükçe gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Şerefsiz beni götümden sikti ve bu sikişin verdiği mutlulukla bana bakıp gülümsüyordu. Beni artık eve bırakır mısın diye ısrar edince onun arabasına binip evin yolunu tuttuk. Evimin bulunduğu sokağın başına gelip tam arabadan iniyordum ki, beni kolumdan tuttu ve “Seni seviyorum aşkım!” dedi ve beni tekrar içeri çekti. Beni bırakmayacağını ve bunun aramızda bir sır olarak kalacağını söylüyordu. Artık rahatlamıştım ve ona çok güveniyordum. Nasıl oldu anlamadım başımı sikine doğru bastırdı, fermuarı açıkmış. “Hani mesajlaşırken yalamayı kabul etmiştin?” falan dedi. Çok korkuyordum ve midem acayip bulanıyordu. Yapacak bir şey yoktu artık yalamak zorundaydım. Yavaşça dilimle sikinin baş kısmına dokundum. Ama kendimden iğreniyordum. Zorla da olsa biraz ağzıma aldım. Başımı bastırdıkça dibine kadar ağzıma giriyordu. 10 dakika kadar yaladım, birden ağzıma boşalmaya başladı. İğrenç bir duygu ve iğrenç bir koku ile ağzımın dışına doğru taşan menilerini yalamam için suratımı sikinin etrafında döndürmeye çalışıyordu. Ben kurtulmaya çalışınca ensemden tutarak ağzımı, yüzümü sikine ve menilerine bulaştırıp beni kendine doğru çevirdi ve dudaklarımdan öptü. Aşırı derecede iğrendiğim için üzerine kustum ve hızla arabadan çıkıp eve doğru koşmaya başladım. 

Ertesi gün sabah servis beklediğim yerde beni bekliyordu. Orda olacağını tahmin ettiğim için tam servisin gelmesine 2-3 dakika kala çıkmıştım evden. Tabii deliye döndü. “Uyanamadım!” dedim ve bindim servise. Öğle arası mesaj attı, “Çıkışta buluşalım!” diye. “Boşuna bekleme, direkt eve giderim!” dedim. “Ayrılmak mı istiyorsun?” dedi. Ben de, “Evet!” dedim. “İyi, sen bilirsin!” dedi ve mesajlarla ayrılmıştık. İçimden ‘Ohh be!’ diyordum. Çıkışta yine servise bindim. Evin orda bir baktım arabasıyla beni bekliyor. Servisin geldiğini görünce arabadan indi ve ‘Buraya gel!’ diye işaret etti. Melih götümü sikti diye ona gitmek zorunda hissettim kendimi. Aslında yanına hiç gitmeyecektim, ama o şerefsizin evime kadar geleceğini biliyordum. Ailem burda yoktu, ama akrabalarım duyarsa çok kötü şeyler olurdu. Mecburen yanına gittim. “Bin lan arabaya!” dedi. Binmek zorundaydım ve bindim. Çok hızlı sürüyordu arabayı. “Nereye gidiyoruz?” dedim, cevap vermedi. Daha sonra boş bir arazide durduk. Beni ne kadar sevdiğini falan söylüyordu. Bana yaklaştı biraz, elimle ittim, zorla birşey yapmıycağından emindim. Bana, “Yaa kolum ağrıdı, omzuna atayım!” falan derken, kendimi yine arabada onun kucağında, göğüslerimi elletirken ve götümü parmaklatırken buldum.

4 yorum :

  1. Merhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasın

    YanıtlaSil
  2. 32 yaş aktif pasifim , malatya ve çevresi beni doyumsuz sikecek Aktif birini ariyorum doyumsuzum sakso cekerim arayin doyurayim sercan05389156468

    YanıtlaSil
  3. Sim ben firat 34 yasinda yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin vasap da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin her yerden de ariyabilrsiniz vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  4. Sim ben firat 34 yasinda yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin vasap da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin her yerden de ariyabilrsiniz vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri