9 Nisan 2015 Perşembe

İşyerindeki türbanlı


 Sizlere bundan yaklaşık 3-4 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım. Çalıştığım işyerinde üretim kısmında çalışan türbanlı ve evli bir bayan arkadaşım var. Geldiği ilk günden beri ona hasta oluyordum. Bu bayanın çok güzel bir fiziği vardı. Bu arada bu olay yaşanırken bende evliydim. Sürekli onunla nasıl tanışacağımın yollarını arıyordum. Bir yolunu buldum ve tanıştım. Sohbet sohbeti açtı ve yavaş yavaş muhabbetimiz ilerlemeye başladı. Artık dışarıda da görüşmeye başladık. Görüşmelerimiz ilk başlarda gayet masumaneydi. Fakat daha sonra sıcak yakınlaşmalara ateşli bir hal almaya başladı. Artık daha çok
görüşüyorduk. Yaklaşık 8-9 ay boyunca bu şekilde görüşmeye devam ettik. Artık İlişkimiz aşka dönüşmüştü. Derken günlerden bir gün beni iş çıkışı kahve içmeye evine davet etti. Tabi bende hemen kabul ettim. Akşam olmuş ve evin kapısına varmıştım. Kapıyı çaldım ve hemen açtı kapıyı ve karşımda ne göreyim o türbanlı kadın gitmiş yerine farklı biri gelmişti. Girdim içeri ve gayet masumane bir şekilde oturdum biraz sohbet ettik içim içimi yiyordu bir taraftan da fazlada vaktimiz yoktu. Kahveleri verdikten sonra geldi ve kucağıma oturdu. Deliler gibi öpüşüyorduk. Göğüslerini ve kalçalarını da ihmal etmiyordum bu sırada çılgınlar gibi sevişiyorduk. Öpüşmekten dudaklarımız mosmor olmuştu. sex hikaye Memelerini somurmaya başladığımda yavaş yavaş aşkımın altımda inlemeleri başlamıştı. Ben onun inlemeleri ile kendimden geçiyordum. Artık iyice aşağıya inmiştim Amı karşımdaydı ve hiç beklemeden o güzel amını deli gibi emmeye yalamaya başladım. Ben amını emdikçe inlemeleri beni delirtiyordu. Onu yan yatırıp bir bacağını da elimi alıp ayırmıştım bacaklarını ve sikim taş gibiydi. Deliler gibi sikişiyorduk. Saçlarından tutup o şekilde sikiyordum bundan çok haz alıyordum çünkü derken ikimizde aynı anda kasılarak boşalmıştık. Tabii ki ben içine boşalmadım. Sikimde kalan menileride kendisi yalayıp tertemiz yapmıştı. Bir süre o şekilde çırılçıplak uzandık. Benim ufaklık kısa süre sonra yeniden canlanmaya başladı. Benim türbanlı hatun da uykuya dalmıştı. Boş durmadım ve sikimi ona sürtmeye başladım. Sertleşmiş sikimi vücudunun her yerine hissediyordu. Bir anda bana döndü ve benim azgın erkeğim beni bir daha mı sikmek istiyor dedi. Sabaha kadar defalarca olabilir dedim. Dememle yapıştı dudaklarıma Vücudumuz bir olmuştu artık yine doyumsuz teninin her noktasını yalamaya başlamıştım. Beni ani bir hareketle sırt üstü yatırdı ve kaskatı olmuş olan sikimin üstüne yerleşmeye çalıştı. Biraz amı daralmıştı fakat birkaç kıvırmayla sikimi içine aldı. Üzerimde zıplamaya başlamıştı. Tam boşalacağım sırada durdu. Yüz üstü uzandı ve bacaklarını geriye atıp gelmemi istedi. Ben de bacaklarını omzuma atıp daha hızlı gidip gelmeye başladım. Daha hızlı aşkım daha hızlı erkeğim dedikçe çıldırıyordum. Boşalmak üzereyken sikimi içinden çıkardım ve göbeğinin üstüne boşaldım. Bir süre sonra duşa girmek istediğini söyledi. Arkasından banyoya gittim. Vücudundan aşağı doru akan su damlalarını 8ap.net okurları takip ediyor ve vücudunun her noktasını ıslak ıslak yalamaya başladım. Islak ıslak amını götünün deliğini göğüslerini her tarafını çılgınlar gibi dilliyor ve avuçluyordum. Şimdi sıra ondaydı. Sikimi ağzına aldı ıslak ıslak ve yalamaya başladı yaklaşık 10 dakika hiç durmadan yaladı. Bana tekrar bir güç geldi. Onu diz altlarından kavradığım gibi kucağıma aldım. Kaskatı olmuş olan sikim hemen içine girmişti. Kucağımda zıplamaya başladı ve sonra onu indirip duşun altına sokup ellerini duvara yaslamasını istedim. Bir posta da o pozisyonda siktim.

4 yorum :

  1. SLM BAYANLAR BEN jigolo ÖZGÜR. DÜRÜST, GÜVENİLİR, SAYGILI, VE GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN BİRİSİYİM. 1.85 BOYUNDA 80 KİLOYUM SPORTMEN BİRİSİYİM. İSTANBU BEYLİKDÜZÜNDE OTURUYORUM İLGİLENEN BAYANLARIN TLF LARINI BEKLİYORUM SAYGILARIMLA SEX ANLATILMAZ YAŞANIR..5382045812

    YanıtlaSil
  2. Sim ben firat s34 yasinda yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin vasap da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin vasap da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin her yerden de ariyabilrsiniz iki bayanlar da arayabilirsiniz vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  3. Sim ben firat 34 yasinda yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin butun özelikleri telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  4. Sim ben firat 34 yasinda yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz seksi çok seven bayanlar arasin titiz ve temiz bakimli bayanlar arasin vasap da var güzel geç olgun geç bayanlar arasin butun özelikleri telefon da konuşulur gizlilige olem veren bayanlar arasin herşeyi paylaşan bayanlar arasin iki bayanlar da arayabilirsiniz her yerde de ariyabilrsiniz 0543 453 45 25

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri