14 Kasım 2014 Cuma

Büyülü bakışlar

Büyülü bakışlardiyerek aslında baldızıma ne kadar hayran olduğumu sadece ikimizin anlayacağı şekilde ifade etmeye çalışıyordum. Baldızımın büyük ve diri memeleri daha ilk tanışmamızdan itibaren beni etkilemeye başlamıştı. Eşimle evlenmeden önce baldızım her fırsatta koluma girerek o diri ve seksi memelerini koluma dayayıp beni baştan çıkarıyordu. Üç yıl süren nişanlılık dönemi boyunca baldızıma bir türlü açılamamıştım.

Eşimle evlilik alışverişine çıktığımız bir gün eşim wc için yanımızdan ayrıldığında baldızımın hala kolumda olduğunu fark ettim. Diri ve yuvarlak göğüslerini koluma dayamış ablasının tuvaletten çıkmasını bekliyorduk. Kolumu hafifçe oynatarak 18 yaşında olan baldızımın sert memelerini daha yakından hissetmeye çalıştım. Bu herekitimn farkına varmış olacak ki “enişte ne yapıyon? Daha ablamın memelerinin tadına bakmadan bana mı halleniyon?” Diye sordu. Ne yapayım baldız, ablanın göğüslerine daha elimi bile süremedim ama senin memelerini tüm sertliği ve güzelliğiyle hissettiğim için büyülendim dedim. O günden sonra baldızıma memelerinden ne kadar hoşlandığımı belli etmek istercesine ona kısaca büyülü demeye başladım. Büyülü kelimesinin onun için ve benim için ne ifade ettiğini çok iyi bildiği için baldızımın bana bakışları ve tavırları düğün gününe kadar daha mesafeliydi. Aramızda büyülü bakışlar diye bahsettiğim hemen her konu onunla benim bakışmamızı ifade ediyordu. Evlendikten sonra yaklaşık 3 ay kadar baldızımla hiç görüşmedik. Çalıştığım şirketin biç çalışanlarına sunduğu bir hizmetten yararlanarak 1 hafta süreli Antalya’da beş yıldızlı bir otelde tatil imkanı olunca eşim sevinçle üzerime atladı ve istersen kardeşim Yeşim’de bizimle gelsin dedi. Sen bilirsin aşkım ama bu bizim için bir nevi balayı olacak, onun için kardeşin gelmese olmaz mı diyerek tavır koymaya çalıştım ancak eşim ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım. Biz otele yerleştikten bir gün sonra baldızım Yeşim bizim otele geldi. İki ayrı oda rezervasyonumuz olmasına rağmen hemen her fırsatta yanımızda olduğu için eşimle güzel bir tatil ve bolca seks planlarım suya düşmüştü. Oteldeki ikinci günün akşamında gün boyu denizde vakit geçirdiğimiz için yorulmuş ve dinlenmek için odalarımıza çekilmiştik. Eşim hemen uyumaya başladığı için ben duşa girdim. Duştan çıktığımda üzerimde hiçbir şey yoktu ve odanın tam ortasında eşim ile baldızım Yeşim konuşuyorlardı. Ben hemen utanarak önümü kapatıp koşarak banyoya girdim. Üzerime bir havlu alıp odaya geri döndüm. Eşim kendisinin çok yorgun olduğunu ve Yeşim’in de dışarı çıkıp gezmek istediğini, benim için bir sakıncası yoksa ona eşlik edebileceğimi söyledi. Yeşim hemen koluma girip şirinlik yaparak hadi enişte, beni kırma da bu gece güzel bir zaman geçirelim dediğinde eşime bir bakış attım. O da hadi kabul et der gibi baktığı için peki dedim. Üzerime kaprimi ve tişörtümü giyip Yeşim ile dışarı çıktık. Daha odanın hemen dışında koluma memelerini dayayıp beni kırmadığın için sağol enişte diyerek büyülü bakışlar dedi. Bu söz beni çileden çıkarmaya ve iyice azdırmaya yetmişti. Asansördeki yaşlı karı kocanın hemen arkalarında kolum baldızımın büyülü memeleriyle ilgilenmeye başlamıştı bile. Otelin lobisine geldiğimizde Yeşim bana dönerek enişte odamda bişey unuttum. Kızmazsan gidip alıp geleyim, istersen birlikte çıkalım dediğinde niyetini anlar gibi oldum. Tüm bu zaman süresince Yeşim kolumdan memelerini hiç ayırmamıştı. Odanın kapısını açıp içeri girdiğimizde ışığı yakar yakmaz dudaklarıma yapıştı. Baldızımın ıslak dudakları ve isterik öpmesi hemen erekte olmamı sağlamaya yetmişti. Baldızımla uzun uzadıya öpüştükten sonra hızlıca onu soyup büyülü bakışlarsözüne layık olan memelerini küçük dokunuşlar ve hafif sıkmalar eşliğinde iyice inceledim. Gerçekten sert ve dimdik memeleri vardı. Ben memeleriyle oynarken bir anda memelerini öpmeye başladım. Sırasıyla bir onu, sonra da diğerini öpüp koklayarak, yalayarak adeta kendimden geçiyordum. Ben baldızımın memeleriyle uğraşırken elimi bacak arasına doğru götürdüğünde ıslanmış olan külotunun üstünden amını okşadım. Ben memelerini bırakıp aşağılara doğru dilimle zigzaglar çizerek inmeye başladığımda baldızım başını geriye doğru atıp derin derin nefes alıyor, arada bir de nefesi kesilmiş gibi çığlıkla karışık sesler çıkarıyordu. Ağzım ve dilimle baldızımın apış arasını yalarken baldızım çoktan orgazm olmuş, benim onu yeniden hazırlamamı bekliyordu. Terden ve nemden ıslanmış vücutlarımızın birleşme zamanı gelmişti. Baldızım yeşim, benimle adeta çılgınlar gibi sevişiyor ve omuz başlarımı ısırırken kucağımda acayip bir dans yapıyordu. Tutku, büyülü bakışlar (memeler) ve seksin dayanılmaz hafifliği eşliğinde doruklara ulaşırken kulağına ben hastayım bu büyülü bakışlara diyebildim.

Baldızımla yaşadığım bu seks hikayesi aramızdaki yaşanmış ilk cinsel hikaye olarak kalmayacağı odadan çıkarken kulağıma fısıldadığı büyülü bakışlar seninle yeniden buluşmak için çok acele ediyor cümlesinde gizliydi.

1 yorum :

  1. 507 053 63 33 alm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri