24 Kasım 2014 Pazartesi

Teyzemin kızı ile yakalandık

Geçtiğimiz yaz muhteşem bir düğün organizasyonu ile evlenmeyi düşlüyordum. Kır düğünü olacak ve düğüne katılan özellikle karım ve benim için unutulmaz bir gün geçirmeyi hayal ediyorduk. Her şey çok düzgün bir şekilde yerine getirildi ve tüm planlar hazırlandı. Düğün günü gelip çatmıştı. Benim akrabalarım, eşimin akrabaları derken kır düğün salonunun neredeyse tüm sandalyeleri dolmuştu. Hiç hesapta olmayan ise bir süre çıktığımız teyzemin kızının da düğünde olmasıydı. Gelin odasına eşime bakmaya girdiğimde teyzemin kızı Aysu odadaydı ve yanında kimse yoktu. Teyzemin kızıyla yakalandık.

Aysu eşime göre biraz daha uzun ve dolgun vücut hatlarıyla ve incecik beliyle çok daha güzel bir kızdı. Aysu’ya burada ne yapıyorsun sen dedim. Eşinin sana yakışacak kadar güzel olmasını sağlamaya çalışıyoruz. Ama ne kadar uğraşsak olmuyor, benim kadar güzel ve sana yakışacak biri değil o dedi. Aysu bak aramızda yaşananlar hala aklımı karıştırmıyor değil ama şunu bil ki seninle üç yıl çıktık ve bunu mutlu sonla bitiremedik dedim. Biliyorum ama senden ayrılınca aklım başıma geldi. Seninle yaşayamadığım şeylerin ömrüm boyunca benim için bir eksiklik olarak kalmasını istemiyorum dedi. Aslında Aysu ile çıktığımız üç yıl boyunca sadece dudaktan iki kez öpüşmüştük. Tamamen saf ve temiz duygularla birbirimize bağlanmıştık. Ama bu gün benim en mutlu olmam gereken gündü. Aysu bu cümleyi bana söyleyerek senin benden çok daha mutlu olmanı istiyorum diyerek yaşayamadığımız şeyleri burada seninle yaşamak için geldim. Senin eşinden önce ben senin karın olmak istiyorum dediğinde ona sarılarak zaten kısacık olan elbisesini üzerinden attım. Şehvetle ve arzuyla dolu öpüşmemizin ardından iri ve dolgun memelerini avuçladım. Küçük parmağımın ucu kadar olan meme uçlarını kızarana kadar emdim. O ise elini pantolonumun önüne atmış penisimle oynuyordu. Bana göre çok uzun bir sevişme olmuştu ve ben onun eline iki kez boşalmıştım. Aysu hadi beni karın yap artık diyerek tekrar kaldırdığı penisimi ağzına alarak seks için hazır hale getirdi. Belki de az önce eşimin oturduğu koltuğa oturarak külodunu indirdi ve hadi aslanım senin yap beni diyerek bacaklarını araladığında tertemiz ve daracık amına doğru hamle yaptım. Yavaş ve ritmik hareketlerle içine girmeye başladığımda küçük ve kesik çığlıklar atmay başlamıştı. Daracık amında yavaş yavaş ilerlerken hızlanmaya başladım. 10-15 dakika boyunca onunla cinsel birleşme yaşadım. Boşalma anı geldiğinde içinden çıkıp göbeğinin üstüne doğru bitmek bilmez şekilde boşalmaya başladım. İşim bittiğinde Aysu pestil gibi koltuğa yayılmış ve nihayet senin oldum aşkım diyerek yerinden kalkmaya çalıştı. Amından sızan kızlık kanı ve orgazm olduğunu gösteren beyaz sıvılar koltuğun ön kısmından akıyordu. Hemen toparlanıp koltuğu temizlemeye başladığı anda kapı açıldı. Annem, kayınvalidem ve eşim bizi o şekilde gördüler. Aysu’nun belden aşağısı çıplak, ben ise külotumu çekmeye çalışırken yakalanmıştık. Koltuğun üzerindeki kırmızı lekeler ve peçeteye bulaşmış orgazm artıkları bizi ele veriyordu. Teyzemin kızı ile yakalandık. Hep beraber içeri girdiler ve sanki hiçbir şey olmamış gibi davranarak bizimle konuştular. Annem ve kayınvalidemin sözleri çok ağırdı. Aysu başını öne eğmiş söylenenleri mahçup bir ifadeyle dinlerken ben kimsenin yüzüne bakamıyordum. Arada bir eşimin hıçkırıkları kulağıma kadar geliyordu. Annem kızın içine boşalmadın dimi salak diyerek bana bir tokat attı. Yok anne dedim kısık bir sesle. Bu yaşananlar aramızda kalacak değil mi Aysu diyerek hem teyzemin kızını hem de beni tehdit eden annem ikimizin bir daha asla görüşmeyeceği yönünde ikimizden de söz aldı. Eşim teyzemin kızı ile aramızda yaşananları anlayışla karşılayacağını söyleyerek bana sarıldı ve seninle bundan çok daha güzel anlar yaşayacağız sevgilim. bir daha asla böyle bir şey yaşanmayacağına bana söz ver dediğinde beline sarılarak boynundan öptüm ve ben seni seviyorum. Aysu ile yaşadıklarımız sadece yaşanmamış sayılacak türden bir kaçamak olarak kalacak dedim. 

Teyzemin kızıyla yakalandık. Bu teyzemin kızıyla yaşadığımız olay geçen yıl olmuştu. Şimdi Aysu yurtdışında, eşim hamile, annem ve kayınvalidem bize neredeyse hiç uğramıyorlar. Bakalım belki doğumda evimize gelirler de bizim dışımızda gelişen dedikodulardan belki bize haber verirler.

2 yorum :

  1. Merhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasın Merhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasın Merhabalar ben Malatya dan Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz 0551 260 35 76 gizlilik konusunda supeniz olmasın

    YanıtlaSil
  2. Slm yas30 boy173 kilo 70 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın 20 cm Inlete Inlete bosalmak istyen evli Çifter arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde sinr yok büyük yarak seven gizlilik şartıyla tansalm konuşalım

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri