22 Ocak 2015 Perşembe

Sevgilime Önce Siktirdim Sonra Siktim

Merhaba Ben Melis 20 yaşındayım 1.73 santimetre 46 kiloyum. Hikayeye geçeyim. O gün siyah tanga kilot, dar beyaz kot ve göğüs dekolteli bir askılı badi giymiştim. Tabii bunlar geçen yazın oluyor.
Bütün erkekler bana dik dik ”sikerim seni yavrum” diye bakıyordu. Sonunda gelmiştim. İçeri girdim. Sevgilim maç izliyordu. Bende yanına oturdum ve yapıştım. Memelerim ona geliyordu, sonra koltuğa uzandım ve kafamı sikine koydum taş gibi omuştu. ”Lan yaramaz sikin taş gibi olmuş” dedim. Bana baktı,
bende yatak odasında bekliyorum dedim, saniyesinde geldi, dudaklarıma yapıştı. Ben onun üst dudağını vakum gibi çekiyordum. Öpüşmemiz bittiğinde o soyunmuştu bile. Önce badimi çıkarttı ve sikiyle göğüslerimde gidip gelmeye başladı. Sikini karnımda gezdirdi, indi aşağıya, amıma gelmişti. Yavaş gir diyemeden eşek gibi girdi. Feci sikiyordu bende “sik sik kocam” diye bağırıyordum. Yavaşladı.. Biliyordum ne yapacağımı.. ”Senin annen bir orospu Mehmet ali” dedim ve birden jet gibi köklemeye başladı ve amıma boşaldı, bende “sana gününü göstericem” dedim, odada vibratör vardı, onu kendime taktım ama önce onun göt deliğini yaladım sonra vibratörle girdim. Bu sefer o bağırıyordu, bizim vibratör şöyleydi: Amına takıyorsun ve sen boşaldığında amından gelen suları vibratör erkek spermi gibi atıyor.
Bende mehmet alinin götüne boşaldım, sonra mehmet ali beni götümden sikmeye, amımada vibratör sokmaya başladı ve boşaldı. 3 Ay sonra hamile olduğum ortaya çıktı ve şerefine gene seviştik.

2 yorum :

  1. SLM MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN »------------


    »------------


    »-----------


    »------------


    »------------


    »-----------


    »-------------

    »-------------


    »------------


    »-------------


    »------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »--------------


    --------------


    »-------------


    »--------------


    »--------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------


    »-------------

    YanıtlaSil

  2. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri