14 Ocak 2015 Çarşamba

Liseye başladığım gün kızlığımdan oldum

15 Yaşındayım İstanbul da Ticaret Meslek Lisesini kazandım ama Eskişehir de oturuyorduk.Ailem göndermek istemedi ama ben babama yalvardım ve okuyacağım ben baba dedim.Öyle olunca göndermek zorunda kaldılar.
İstanbul da akrabamızın yanına yerleştim.İlk sabahımdı çok heycanlıydım.Liseli eteğimi giydim.Amcamlar kızmasın diye boyunu kısaltmadım ama böylede köylü gibi duruyordum.Neyse okulun yolunu tuttum yolda tabiki eteğimi kısaltmıştım.Diz hizasından 1 karış yukarı kıvırdım eteğimi.Altımda beyaz külotlu çorap vardı.
Okula girerken ilk gününde heyecanıyla etrafıma bakınmaya başladım.Bütün erkekler ben sanki süzüyor gibi geliyordu.Merdivenlerden çıkmaya başladım
okulun hademesi eteğimin altına bakmaya çalışıyordu aşağıdan onu görünce çok sinirlendim ve aşağı indim.Tartışmaya başladık...
Hademe bana yanlış anladım kızım senin sınıfın yukarda değil beni takip et göstereyim dedi.Bende teşekkür ederim amca deyip kabul ettim.Ama nerden bileyim başıma bunların geleceğini Beni bir odaya soktu ama sınıfa benzemiyordu burası en alt katta ki bodrumdu.Birden kapıyı kitledi ve beni odunların üzerine itti.Çok kötü düştüm popomun üstüne Napıyorsun amca nolur yapma ben daha kızım dedim.Ama beni dinlemedi Düşünce altım açılmıştı beyaz külotlu çorabın içinden kilodum gözükmüştü.Kilodum pembe üzerinde beyaz kalpler vardı.Bağırmaya başladım ama hademe elinde koli bandıyla üstüme çıkıp zorla ağzımı bantladı.Artık gık çıkaramıyordum.
Hemen pantolonunu indirdi.Adam 45 yaşlarındaydı.Ben korkmaya başladım iyice.Boxerınıda indirince ben şok oldum yarrağı kocamandı daha önce hiç yarrak görmemiştim zaten.Sakın bunu bana sokma öldürürsün beni dedim içimden ama ağzım bantlıydı hiçbir şey duyulmuyordu...Ağlamaya başladım...
Beni dövmeye başladı sonrada eteğimin altından kiotlu çorabımı indirdi.Götümü avuçladı tek hamlede kilodumuda çıkardı.Amım meydana çıkmıştı.
Hemen amıma yapıştı yaladıkça yaladı yaladıdaa yaladııı...Amım su içinde kalmıştı bende artık engel olmaya çalışmıyordum.Bana eğer bağırmayacaksan ağzını açayım dedi kurtuluşun yok bu gün bu yarrağı yicen.Bari sende zevkini al dedi bende başımı salladım utana utana...
Çıkardı bandı sikini ağzıma dayadı em dedi..Ağzıma aldım ama hepsi girmiyordu.Elimden geldiği kadar sakso çekmeye çalıştım.Sonra beni yere attı ve sikini amıma yaklaştırdı kapa çeneni yoksa götünede aynı şeyi yaparım dedi...Bende sustum mecruben Birden bir kökledi sikini köküne kadar soktu tazecik amıma.Canım çok yandı anırmaya başladım ahhhhhhh noluyo beee ahh die.Ağzımı eliyle kapattı ve beni sikmeye başladı.Soktukça sokuyor boşalmak bilmiyordu amım kıpkırmızı oldu.Sonra çekti sikini hala boşalmamıştı.Dön arkanı dedi.Hayır arkadan yapma dedim zaten her yerim kan olmuştu bozmuştu beni bide götümden sikçekti tam olcaktı.
Ama karşı gelemedim döndüm götümü açtım güzelce tükürüklede acımasın dedim ...Sus lan dedi tükütüklemeden dayadı koca sikini ama götüme girmedi...Zorladkça zorluyordu.Göt deliğim açılmıştı iyice ama girmiyordu malesef...Okul çantamdan krem çıakrttım onu verdim sür öle sok dedim.Hoşuna gitti hademenin...Sürdü daha ilk denemede KÜTTT diye girdi hepsi öyle hoşuma gitmişti ki...
Sonra götüme boşaldı amına boşalmam hamile kalma başıma dert mi alam dedi.Sonra beni kaldırıp hadi siktir git şimdi sınıfına dedi.İstediğim zaman geleceksin seni evde de sikçem artık yoksa bunları herkese anlatırım dedi.
Bende elim mecbur kabul ettim Aslında hoşumada gitmişti ama kızlığım bozulmayıp sadece götten sikseydi daha iyiydi.Artık eskişehire gi.dince tatillerde rahat ediyorum amım götüm biraz dinleniyo..Çünkü istanbulda nerdeyse her gün yarrak yer hale geldim..

2 yorum :

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri