12 Mart 2014 Çarşamba

Metrobüste taciz ettiler

Adım Selenay, 20 yaşındayım. Güzel giyinmeyi ve makyaj yapmayı seviyorum. İşe gitmek için her zaman servisi kullanırım ama o gün servisi kaçırdığım için metrobüse binmek zorunda kaldım. Giydiğim mini eteğin altına çok kısa tayt giymiştim. Tangam da aynı renkte olduğu için eteğim açılsa bile taytımdan iç çamaşırım belli olmayacaktı. Metrobüse bindim ve başıma gelen beni metrobüste taciz ettiler hikayemisizlerle paylaşmak istiyorum.

Metrobüste taciz ettiler hikayesi
Kadıköyden metrobüse bindim. Oldukça kalabalık olan metrobüste ilerlemek için insanlardan müsaade isteyip ancak orta kapıya kadar gelebildim. Orta kapıya yakın olan koltuğun arkasındaki direğe tutundum. Önümde ve yanımda olan iki erkeğin tam ortasında kalmıştım. Önümdeki erkek bana çapkınca bir bakış attıktan sonra gözlerini gömleğimden taşmak üzere olan göğüslerime dikti. Yanımdaki erkek ise arkamda duran bayanı itekleyerek tam arkama geçti. İkimiz de aynı direkten tuttuğumuz için isteyerek veya istemeyerek bana temas ediyordu. Metrobüsbirinci köprüye yaklaştığında arkamda iri ve sert bir şey hissettim. Önümde duran erkek ise yönünü tam bana dönerek sırtını cama verdi. Arkamdaki erkeğin penisini tam kalçalarımda hissettiğim için onu uzaklaştırmak amacıyla omzumu geriye doğru uzattım. Arkamdaki hiç istifini bozmayıp kendini iyice bana bastırmaya başlamıştı. Önümdeki erkek ise bana iyice sokulup bir elini değiştirir gibi yapıp göğüslerime dokundu. İki erkek arasında kalmıştım ve dolu metrobüste tacize uğruyordum. Önümdeki erkeğin midesine doğru elimi sertçe vurarak uzaklaşmasını sağlamaya çalıştım. Arkamdaki erkeğe ise tekme vurmaya çalıştım ama başaramadım. Tepinmemden dolayı ikisi bana aynı anda daha da yapıştı. Resmen iki erkeğin arasında tost oluyordum. Arkamdaki erkeğin elini kalçamda hissettiğimde yüksek sesle ne yapıyorsun diye bağırdım. Özür dilerim yanlışlıkla elim çarptı dedi. Önümdeki erkek ise direkten tutan elini bırakıp göğüs ucumu sıktı. Kulağıma yaklaşıp sesini çıkarma çok kötü olur dedi. Hissettiğim acı tarif edilemez boyuttaydı. Arkamdaki elimi tutup önüne doğru çekti. Elime değen çıplak penisin sıcaklığı ile tüylerim ürperdi. Bileğimden sıkarak elimi ileri geri yapmamı sağlıyordu. Penisi tam olarak sertleştiğinde taytımı aşağıya doğru çekiştirmeye başladı. olmaz dercesine elimle elini engellemeye çalıştım. Önümdeki erkek boş durmuyor bir eliyle memelerimi elliyor, diğer eliyle sertleşen penisini bacak arama önden ittirmeye çalışıyordu.
Mecideyeköy durağında aralarından sıyrılıp metrobüsten indiğimde geri dönüp baktım. İkisi de ellerindeki penislerini pantalonlarına sokmakla meşgullerdi. Onlara doğru orta parmağımı kaldırıp hareket yaptım ve iş yerime doğru yürümeye başladım.
Selenay Sarı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri