6 Mart 2014 Perşembe

Dayımın karısı delirtti beni

Dayımın karısı beni delirtti. Hareketleriyle, davranışlarıyla ve sözleriyle adeta beni delirtip kendine ikinci koca yapmak istiyor gibiydi. Dayım ile yengem ikinci evliliklerini yapmışlardı ancak dayım 55 yaşında olmasına rağmen yengem daha 27 yaşındaydı. Yeni yengemiz oldukça bakımlı ve seksi giyinen bir kadındı. Dayım ile ortak işimiz olduğu için dayım, babam ve ben sürekli birlikteydik.

Bir gün dayım ve babam yeni bir iş görüşmesi için randevuya gittiler. Ben işyerinde tek kalmış gelen müşteriler ile ilgileniyordum. Kapıdan içeri dayımın yeni karısı girdi ve etrafa bakınıp dayın yok mu diye sordu. Dayımın iş için bir görüşmeye gittiğini söyledim. Bu arada hoş geldin deyip elimi uzattığımda yengem yanıma yaklaşıp hoş bulduk dedi ve yanaktan öpüştük. Yengemin alkollü olduğu ağzının kokmasından anlaşılıyordu. Güpe gündüz bu kadar alkol aldıracak ne sorunun var diye sordum. Depoya götür beni orada anlatırım dedi. Birlikte bir kat alttaki depoya indik. Dayımın yaşı itibariyle kendisiyle yeteri kadar ilgilenemediğini ve izlediği gündüz kuşağı programında yabancılarla cinsel ilişkiye girmenin aile saadeti açısından tehlikeli olabileceğini öğrendiğini söyleyip yabancıya gerek yok. Benim isteklerimi sen de karşılayabilirsin dedi. Ne gibi ihtiyaçlar diye sorduğumda mini eteğini kaldırıp külotunu göstererek içi yanıyor ve söndürecek bir erkeğe ihtiyacı var dedi. İşte bu sözler yani dayımın karısı delirtti beni. Ben zaten hayran olduğum yengemin yanına yaklaşıp dudaklarına yumuldum. Hemen karşılık verip bir elini pantalonumun üzerine attı. Ben onun kalçalarını ovarken o da benim penisimi okşuyordu. Pantolonumu indirip penisimi ağzına almaya çalıştığında ne yapıp edip bu kocaman siki ağzıma alacam dedi ve dil darbeleriyle beni zevkten çıldırtmaya başladı. Dudaklarının arasında ıslattığı sikimi ağzına götürüp içine sokmaya çalışsa da ağzına alamıyordu. Ben daha fazla dayanamayacağımı söyleyip külotunu indirdim ve onu domaltıp arkasına geçtiğimde yavaş sok lütfen. Çok büyük sikin var, amımı kanatıp da dayını şüphelendirme dedi. Yengemin tükürükleriyle ıslanmış olan sikimi yavaş yavaş vajinasına doğru bastırırken zaten zevkten iyice sulanmış olan amına girmeye başladım. Ben bastırdıkça yengem inliyor, alttan uzattığı eliyle taşaklarımı avuçluyordu. Bu şekilde 2-3 dakika sikiştikten sonra ben sikimi çıkarıp yengemin poposuna boşalmaya başladım. Boşalmam bitince yengemi çevirip kaldırdım ve dudaklarından öperken bu yetmedi. Daha rahat bir ortam ayarla da iyice sikişelim dedim. Yengem ise bu koca yarağı hayatta bırakmam. Dayının yanında kendimi sana siktirecem dedikten sonra toparlanmaya ve külotunu giymeye başladı.

Yengem giyinirken yavaş hareket ediyor ve beni azdırmak için elinden geleni yapıyordu. Dayımın karısı delirtti beni ve sana arkadan piyango çıktı. Bu kocaman siki arkamda istiyorum. Bu gece bize gel, sana hazırladığım sürprizi gör dedi. Depodan önce yengem çıktı. Arkasından da ben yavaş hareketlerle çıktım. Bir süre sonra dayım ve babam işyerine geldiler. İş görüşmesinin olumlu geçtiğini söylediler. Büyük bir iş anlaşması imzaladıkları için akşam kutlamak istediklerini söylediler. Annem, kız kardeşim, yengem dayım ve ben birlikte büyük bir restorana gidip kutlama yaptık. Ardından yaşananları daha sonra anlatırım.


Ali Yılmaz 

1 yorum :

  1. 507 053 63 33 alm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri