26 Temmuz 2014 Cumartesi

Baldızın bal kutusu devamı

Biz işimizi bitirip baldızın bal kutusuna gerekli tıbbi müdahaleyi yapıp odadan çıktık. Ben dışarı çıkıp akşam için alışveriş yapıp döndüğümde baldız uyanmış, üstünü giyinmiş ve bana deli gibi bakan gözlerle kapıyı açtı. Ooo uyandın mı baldız, geçmiş olsun dedim. Yanağımı öperek sağol enişte, siz olmasanız çoktan gebermiştim derken diğer yanağmı öpmeye çalıştığı sırada dudağımla yanağımın birleştiği yerden öptü.
Ben elimdekileri mutfağa bırakırken eşim mutfak tezgahında yemek hazırlığı yaptığını gördüm. Baldızın çıplak hali gözlerimin önümden hiç gitmemiş, adeta taze amcığın etkisiyle taş kesilen penisimi eşimin yanından geçerken kalçalarının arasına sokarak biraz bekledim. Eşim hemen kıçını geri doğru atarak beni kendinden uzaklaştırdı. Eşim ile aramızdaki soğukluk gün geçtikçe arttığından artık konuşamıyor, sadece baldız ile konuşurken araya girip laflarımıza bir iki cümle katıyordu. Kendi kendimi tatmin etmekten yorulup okuduğum ensest hikayeler, baldız hikayeleri, aile içi cinsel hikayelerin etkisinden kurtulmaya çalışıyordum. Baldız ise hiç boş durmuyor ve her fırsatta beni yanaklarımdan öpüyor, yanımdan gelip geçerken bana sürtünüyordu. Bu böyle devam edip giderken bir gün eşim arkadaşlarından birinin doğum günü için evden erken çıkmış. Yolda karşılaşınca sen eve git, kardeşim evde yalnız kalmasın. Akşam yemeği hazır ben biraz geç gelirim diye bana söylediğinde nereye gidiyorsun? Dedim. Ayfer’in doğum günü var, çok gecikirsem seni ararım beni alırsın dedi. Eve gittiğimde baldız kapıyı açtı ve her zamanki gibi dudaklarım ile yanaklarımın birleştiği her iki noktadan öperek enişte hoş geldin dedi. Elimdeki poşetleri mutfağa bırakmak için birlikte mutfağa girdik. Ben poşetleri yemek masasının üstüne bırakıp salona geçmek için hamle yaptığımda baldız kalçalarını geriye doğru attı ve benim geçmem için çok az bir alan bıraktı. Ben ise ona doğru götümü dönüp ona arkamı sürterek mutfaktın çıktım. Akşam yemeği zamanına kadar tv seyrettim. Birlikte akşam yemeğini yedik ve ben tekrar salona geçtim. Arkamdan gelerek çay hazır enişte istersen sana çay dökeyim dedi. Çayı çok sevdiğim için tamam dedim. Çay servisi yaparken eğildiğinde içine sütyen giymediğini fark ettim. Ben gözlerimi çekip azgınlığımı saklamaya çalışırken yanıma oturdu. Elindeki çayı sehpaya bıraktı ve arkasındaki yastığı düzeltti. Ben ise elimdeki çayı bırakıp “baldız ellerine sağlık yemekler çok güzeldi” dediğimde “sağol enişte afiyet olsun” diyerek yanağıma yaklaştı ve yine aynı yerden öpecek diye düşünürken dudaklarıma yapıştı. Ben sertleşen erkekliğimi saklamak istercesine diğer tarafa döndüm. “Enişte demin ablamı aradım ve amımdaki kesiğe nasıl merhem süreceğimi sordum. O da senin bana yardım etmen gerektiğini söyledi” dedi. Eşimi aradım ve durumu anlattım. Eşim aynı şeyleri tekrarladığı için tamam deyip kapattım. Baldıza “çayımı içeyim ondan sonra tamam mı?” dedim. Çayımı içtikten sonra baldız “burada mı yoksa yatakta mı merhem sürecen” diye sorunca sen yatak odasına geç ben geliyorum dedim. Hemen banyoya gidip bir posta 31 çektim ve yatak odasına girdim. Baldız belden aşağısındaki her şeyi çıkarmış yatağın köşesinde bal kutusuna bakıyordu. Benim geldiğimi görünce ellerini amından çekip hadi enişte az sonra dizi başlayacak dedi. Ben kremi alıp bacaklarının arasına yere oturdum. Elimde krem kesik izinin etrafında uğraşırken yine küçük parmağım yarığın içine girmiş geziyordu. Bir ara baldıza baktığımda başını arkaya atmış, gözlerini kapatmış kesik ve hızlı hızlı nefes aldığını gördüm.

1 yorum :

  1. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil

yeni seks hikayeleri yeni seks hikayeleri
yeni seks hikayeleri mobil seks hikayeleri